.

Image Map

sobota, 23 lutego 2013

trzeci dzień w Zabajce :)

No tak nie ma ociągania! Dziś od rana na zastępstwie ćwiczyła Zuza z ciocią Basią. Dziś miałyśmy troszkę więcej czasu bo wypadła nam terapia ręki, ale spokojnie odrobimy ją!:D Ciocia Sylwia zabrała nas dzisiaj do ciemni. Tak tam fajnie i tyle znajomych przedmiotów.


Na naszej przerwie posiedziałyśmy troszkę w zabajkowym barze z innymi dziećmi i mamami. Zuza tutaj nie  jest sama są też dzieci które  pomagają małej nawet w podaniu zabawki:)


Dzisiaj troszeczkę wykiwałyśmy wujka Wojtka. Bo mama nie prowadziła Gejzera miałam zastępstwo!:D w zamian mogłam porobić kilka zdjęć i chwilę odpocząć :)


Poznaliśmy też wujka Mariusza i ciocię Kamile i tam gdzie oni dzisiaj byli Zuzia czuła się idealnie... Nawet zrobiliśmy bitwę na "plusku plusk". Niestety Bartek wygrał:( Ma dłuższe nóżki niż Zuzia rączki, ale cioci Kamili się oberwało!

Wujek już na dzień dobry gdzieś tam przyobserwował Zuchę na korytarzy i powiedział " ja to wiedziałem, że z Zuzią będzie wesoło " oczywiście było!!:D


Dziś na muzykoterapii też było fajnie ciocia Aga grała na organach, Zuza była tak w słuchana, że aż sama byłam w szoku :) Zdjęć nie mamy ale innym razem może się uda!:D to dzisiaj na tyle co udało mi się uwiecznić :) Jutro mamy wolne i planujemy z dziewczynami spacerek po Złotowie:)