.

Image Map

wtorek, 7 maja 2013

Spacerowo, grylowo, łodziowo...itd...

Od czego tu zacząć... Może od spacerku z ciocią Karoliną i Brunkiem. Miałam im do przekazania książki więc był pretekst do spotkania się. :) Karolina dowiedziała się, że na UCC mają być zwierzątka z farmy dlatego też wybraliśmy się je zobaczyć. Nie mam zielonego pojecia co sie z młodą dzieje, ale zawsze jak gdzieś jesteśmy w najfajniejszych momentach śpi. Szkoda mi ją budzić i szkoda mi również, że nie widzi wszystkiego co chce jej pokazać. W drodze na UCC było pięknie ciepło i słonecznie. Obie spodziewałyśmy się większej ilości zwierzątek, ale mimo tego warto było spędzić ze sobą troszkę czasu. Troszkę relaksu na trawce (Zuz już nie spała) mały smakołyk i zbieranie się do domu. Z całej tej ekscytacji zakładając Ziucie spodnie pomyliłam nogawki i włożyłam dwie nóżki w jedną nogawkę. Szybko jednak błąd naprawiłam :P
Na samym końcu po całym spacerze Bruno nie wytrzymał i został zaproszony do Zuzowego Kadilaka :D, a Zuz jak to Zuz ze swoimi szpagatami usiadła na daszku :) słodziaki dwa :*






Z soboty na niedzielę urządziliśmy grilla :)Byli dorośli, były również dzieci, kredki itd. Podłoga pomalowana, ubrania kolorowe to znak, że dzieciom się podobało. Rodzicom i gościom bezdzietnym mamy nadzieję, że też było smacznie :D  Gdy wszyscy goście się zebrali można było iść spać koło godziny 5 rano ;] Pobudka była wczesna bo koło godziny 8 :) W niedzielę mieliśmy wybrać się z naszym "starym" współlokatorem na łódź, ale ciężko było po 3 godzinach snu - dlatego przełożyliśmy to na dziś, ale w niedzielę Zuz wróciła do starych ulubionych zajęć...




Udało nam się nawet namówić tatę na wycieczkę :) Było bardzo fajnie, ale jak to już pisałam wcześniej Zuza lubi spać w najfajniejszych momentach. Chociaż na łodzi udało się jej chwilkę być aktywną, po chwili padła :)

Wycieczkę zaczęliśmy kawałek za Coachford i płynęliśmy z punktu 1 do punktu 2 i z powrotem z małym postojem na plaży Farran Forest Park bardzo tam ładnie :)



















I tak to wyglądał nasz poniedziałkowy bank holiday :) i sobota i wcześniejszy tydzień... to dziś na tyle...:) Buziaczki :*