.

Image Map

poniedziałek, 7 stycznia 2013

mamo tylko księżyca brak....

Gdzieś, kiedyś coś takiego zobaczyłam i postanowiłam sama coś takiego stworzyć :P Mało pracy, a Zuzi bardzo się spodobał ten skrawek nocnego nieba. Pakowała się calusieńka do kartonu i dotykała "gwiazdek".


Ostatnimi czasy Zuza nie sypia dobrze, i jest strasznie maruuuuudna. Gdy zostawiam ja na jakiś czas choćby z tatą, płacze tak, że jest problem żeby ją uspokoić. Tak to już jest - za mało czasu spędza z tatą, a za dużo ze mną. Wierze jednak, że to się zmieni ;)

Udało nam się zorganizować opiekunkę dla Zuzi. Fakt, że to tylko kilka godzin tygodniowo, ale zawsze coś. W tym czasie można wyjść choćby nawet do kina. Ogólnie Zuzie zazwyczaj zabieram ze sobą, wiadomo jednak, że nie wszystkie miejsca są przystosowane do dzieci. Dlatego też opiekunka jest świetnym rozwiązaniem.

W sobotę Zuza została z naszą Agą i bardzo dobrze sobie dziewczyny poradziły. Nie powiem bo troszeczkę się obawiałam i bardzo często sprawdzałam telefon czy przypadkowo coś się nie dzieje. Aga jednak pisała, że wszystko jest w porządku. Mam zaufanie do Agi, sama ma 3 dzieci. Dwoje z nich to już "dorośli" nastolatkowie, a Daniel wiekowo tak jak Zuz. Teraz Zuza ma "przyszywanego" braciszka :) Doskonale wiem, że obojgu to dobrze zrobi. Zuza pewnie będzie widziała , że Daniel biega itd i może sama będzie chciała go naśladować. Zobaczymy co przyniesie czas.

Cały tydzień był bardzo energiczny, cały czas coś się działo. Jak nie wyjazd na wycieczkę, to latanina po sklepach, spacery itd. Mimo, że pogoda niezbyt przyjemna maszeruje z Zuzem po naszej ponad 10 km trasie. Ostatnio po takim maratonie poszłam na "zumbe" i lekko umierałam. Pojechałyśmy też z Zulem na Mahon Falls. Niestety pogoda jak to tu bywa ostatnio mokra i mglista. Dodatkowo inteligentnie nie naładowałam aparatu, ale jedno zdjęcie jest!:D Pięnie to tam musi być latem!:D Bo w taką pogodę to ciężko powiedzieć :)