.

Image Map

czwartek, 20 marca 2014

21 MARCA i akcja "LOTS OF SOCKS" , urodziny dziadka , pierwszy dzień wiosny ... :)

"21 marca jest nie tylko pierwszym dniem wiosny, ale także Światowym Dniem Osób z zespołem Downa. W tym dniu przyłączamy się do ogólnoświatowej akcji. Akcja LOTS OF SOCKS! 21 marca załóż kolorowe skarpetki!
Skarpetka nie musi być na nodze, może wystawać z torebki, butonierki, wisieć przypięta do swetra, czy kieszeni płaszcza - najważniejsze aby była widoczna  
Można zrobić zdjęcie ze swoimi kolorowymi skarpetami i wrzucić na swoją tablicę na znak, ze nie jest nam to obojętne.
Zakładając Kolorowa skarpetkę zwracamy na siebie uwagę i tym samym mamy zwrócić uwagę na problemy dzieci i dorosłych z zespołem Downa. 
Kolorowa skarpetka jest symbolem naszej solidarności z osobami z zespołem Downa. A wszystko po to, żeby wyróżnić się i chociaż jeden dzień być wyjątkowym, nawet uznanym za "dziwaka". Akcja ma na celu rozpowszechnienie informacji o Światowym Dniu Zespołu Downa." <-- źródło TU 




Integrujmy się z Zuzia i jej Zespołowymi przyjaciółmi! Załóżmy kolorowe skarpetki! 



Dla nas ta data ma jeszcze jedno ważne znaczenie :) są to kolejne 18 urodziny mojego taty- dziadka Zuzi :)  

Krótki mój wierszyk i mowa krótka, 

bo jestem dziadku bardzo malutka.
Kiedy urosnę, dziadku jedyny,
będę Ci życzyć przez dwie godziny.
A teraz tylko te słówka powiem,
niech Bóg dziadziunia obdarzy zdrowiem,
niech dziadzio drogi żyje wiek cały,
i wciąż pamięta o wnusi małej.



Tak , tak nasz Jureczku kochany obyś ten dzień spędził w gronie ludzi Ci bliskich i obyś pamiętał o dwóch dziewczynkach które są tak daleko :*


Jakiś czas temu moja dobra koleżanka zamieściła u mnie pewien link oto i on  DEAR FUTURE MOM, który wywołał na mojej twarzy duży uśmiech i łzy ze wzruszenia.




Dear future mom, don't be afraid. Your child will be able to do many things. He'll be able to hug you. He'll be able to run towards you. He'll be able to speak and tell you he loves you. He'll be able to go to school, like everybody. He'll be able to learn to write. And he'll be able to write to you, if someday he is far away. Because, indeed, he'll be able to travel too. He'll be able to help his father fix his bicycle. He'll be able to work and earn his money. And with that money he'll be able to invite you out for diner. Or rent an apartment and go living alone. Sometimes it will be difficult. Very difficult. Almost impossible. But isn't like that for all mothers?
Dear future mom, your child can be happy. Just like I am. And you'll be happy too. Right, mom?

People with Down syndrome can live a happy life.
Together we can make it possible.

"what kind of life will my child have?" Faktycznie sama sobie zadawałam to pytanie. Początki zawsze nie nalezą do łatwych, ale dzięki takim filmikom wiem, że i Zuzi będzie miała się dobrze. Widzę w nich tyle radości, uczucia, ciepła, troski, chęci normalnego życia, że chooo chooo.  Więc " don't be afraid" 


Bo My jesteśmy HAPPY  :) Całkiem szczerze to chyba gdyby nie ten extra chromosom nigdy nie byłabym tak szczęśliwa jak teraz z moją słodką Ziutką <3